perjantai 20. huhtikuuta 2007

TERVEISET MESSUILTA

Tämä patsas ei kyllä sopisi minun puutarhani tyyliin,
mutta hieno silti!


Nämät kuvat vielä on otettu vanhalla kameralla, siksi
ovat vähän epätarkkoja. Orvokki-tornit kuvassa.

Koristekiviä yhdisteltyinä istutuksiin.


Gerberat on niiiiiin ihania!!!!!!!!




Tulppaani istutuksia oli runsaasti ja

kauniissa väreissä.

















Myynnissä oli hauskoja pajusta tehtyjä koristejuttuja,
ostin itselleni yläpuolella
olevan siilin.

Messut olivat jopa paremmat kun uskalsin odottaa. Tarjolla oli laaja valikoima siemeniä, sipuleita, juurakoita... aivan kaikkea. Tullessa kävin vielä Plantagenissa, mutta jätetään jotain yllätyksiä huomisellekin. Ehdottomasti käynnin arvoiset messut, olen aivan fiiliksissä vieläkin.
Vaikka kissa olikin unohtunut koko päiväksi sisään ja kakkinut matolle, sekään ei tunnu missään! Quu, pyytelit jotain ideoita, niitä ei kovin paljon löytynyt tuotavaksi sori vaan. Piristy kuitenkin näistä kuvista, huomenna laittelen lisää. Ja nyt mulla on sitten uusi kamera :)

2 kommenttia:

quu kirjoitti...

Voi kyllähän noista ideoita sai - harmi ettei täällä pohjoisessa nyt ollutkaan puutarhamessuja. Viime vuonna oli, mutta avomies oli sairaalan valvontaosastolla, joten siellä meni aika.

Odotan huomisia paljastuksia :D eihän sitä kaikkea hyvää kannatakaan kertoa..

Onnea uudelle kameralle tietty! :)

Sanna Tallgren kirjoitti...

Oi kun kiva, kun sait kameran. Hyvä kun oot tyytyväinen messureissuun. Nyt minua alkoi vähän kaivelemaan, josko sittenkin... Mulla kun on huomisaamuna se työajokin sinnepäin..
No - lisää kuvia ainakin jään nyt odottelemaan.